sobota, 23 marca 2013

Nevershoutnever czyli z czasem warto pogadać.


NeverShoutNever i "Can't stand it"

Od zawsze rodzice, dziadkowie, nauczycie i inni mówili nam, że z obcymi się nie rozmawia.  Czasem warto ich nie posłuchać.

Pewnego dnia gdy jechałem do szkoły autobusem, bardzo specyficzną trasą dookoła miasta. Każdego dnia, przed przystankiem na którym wysiadałem do busa wchodziła bardzo ładna- Emo stajlowa- dziewczyna. Zagadałem mimo iż mój angielski nie był na dobrym poziomie komunikacyjnym. Warto było. Znam się z nią już od dwóch lat. Można powiedzieć, że jest to przyjaźń na dobre i na złe.  Łączy nas miłość do muzyki. Ona pokazała mi właśnie tą piosenkę w pierwszych dniach naszej znajomości.

Dzięki niej... miałem i mam motywację by udoskonalać mój angielski.

Dla L.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz