poniedziałek, 25 marca 2013

Internetowa Polska Perełka- Jula.

W mojej kolekcji albumów muzycznych znajduje się ponad 300 płyt.  Większość z nich to twórczość moich idoli. Znajdują się też takie płyty, które kupiłem jedynie z ciekawości.  Większości nie żałuję.


Jula... Jej pierwszy teledysk "Za każdym razem" nie zwrócił mojej uwagi. Nie zachwycił mnie niczym. Myślałem... o rozwydrzona dziewczynka śpiewa kolejną piosenkę o jakimś jej przeżyciu. Z momentem kiedy do sieci trafił kawałek "Nie zatrzymasz mnie"... coś we mnie drgnęło. Zacząłem analizować zdania i zauważyłem, że większość z nas może zidentyfikować się z daną sytuacją zawartą w teksie.

Gdy byłem na wakacjach w Polsce w sierpniu 2012 roku kupiłem właśnie płytę otóż tej Artystki. 

Prawie każda jedna piosenka mówiła o moim życiu.  

Nie będę się rozpisywał bo są wspomnienia,  które przynoszą nam uśmiech na twarzy, a są takie, które wypalają w naszym sercu większą dziurę

Dla ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz