sobota, 23 marca 2013

Wprowadzenie.

Każdy z nas ma takie piosenki,  które wiążą się z jakimiś wspomnieniami. Czytamy książki i identyfikujemy się z ich bohaterami. Na tym blogu chciałbym się podzielić moimi wspomnieniami i ulubionymi piosenkami. Chciałbym podać wam mój punkt widzenia na różne filmy i książki.

Najpierw coś o sobie.  Mam na imię Kamil D. Jantos. Mam 18 lat, może to trochę już dużo jak na nastolatka. No ale cóż.  W wieku lat 15 wyemigrowałem do Wielkiej Brytanii i tu narodziła mi się miłość do blogowania. Od listopada 2012 piszę historyjkę "Na Wzgórzu Samotności". Chcecie zobaczyć jak mi idzie? Proszę www.nawzgorzu.blogspot.com serdecznie zapraszam.

Dobra. Koniec tego o sobie. Już zaraz zapraszam na pierwszy post tematyczny.

W muzyce pamięć.  - Kamil D. Jantos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz