środa, 8 stycznia 2014

Niekoniecznie z "Happy Endem".


Happy Tree Friends – seria brutalnych filmów animowanych, opowiadająca o grupie wesołych zwierząt mieszkających w lesie, którym zawsze – czasem niezależnie od nich, czasem z ich winy – przytrafia się coś niemiłego. Ze względu na swoją treść, serial wywołuje kontrowersje na całym świecie, zyskał sobie jednak ogromną rzeszę fanów. Serial jest przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.

-Wikipedia


Witam  Drodzy Czytelnicy, 

Dziś przedstawiam Wam to co kocham najbardziej. Odrobinkę czarnego humoru. Niby nic śmiesznego, ale jednak. Był to bodajże okres świąt wielkanocnych 2013. Przyleciała do mnie babcia i tak jednego popołudnia zdecydowałem, że pokażę jej otóż tą 'kreskówkę'. W życiu nie widziałem jej płaczącej ze śmiechu. Babcia spodziewała się słodkiej bajeczki, a nie pełnej krwi zwrotu akcji. Piosenka poprzedzająca animację, w ogóle nie przygotowuje widza do tego co ma się zaraz zobaczyć. Przedstawiam Wam 3 moje ulubione epizody.






Dla wszystkich, którzy uwielbiają czarny humor, fanów HTF i mojej kochanej Babci.

PS: OFC W Muzyce Pamięć https://www.facebook.com/pages/W-Muzyce-Pamięć-Kamil-D-Jantos/
Jutro po prawej stronie bloga pojawi się notka odnośnie dat i szczegółów przyszłych postów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz