piątek, 10 stycznia 2014

Rekordowa Potęga Głosu.


Adele Laurie Blue Adkins-  brytyjska wokalistka i tekściarka. W 2008 roku wydała swój debiutancki album "19", który okrył się 4 razy platyną w Wielkiej Brytanii, a 2 w Stanach Zjednoczonych. W 2009 roku otrzymała dwie nagrody Grammy za Najlepszą Nową Artystkę i Najlepszy Popowy Kobiecy Występ. Na początku 2011 roku Adele wydała swój drugi album "21" za który dostała sześć statuetek Grammy w 2012 roku i tym samym została okrzyknięta kobietą, która otrzymała najwięcej nagród Grammy jednej nocy. Album "21" okrył się 16 razy platyną w Wielkiej Brytanii, a w Stanach diamentem. Adele wpisała się do księgi Rekordów Guinnessa w Wielkiej Brytanii jako artystka sprzedająca największą ilość płyt (ponad 3 miliony) w przeciągu roku. W 2013 roku za piosenkę do ścieżki dźwiękowej do filmu o Jamesie Bondzie "Skyfall" Adele otrzymała Oscara.



"Hometown Glory" to pierwsza piosenka napisana przez Adele  i nie ukrywam, że jest moją ulubioną, ze względu na swoją treść. (Piosenka znajduje się na debiutanckiej płycie artystki)

"Dookoła mojego miasteczka
Krążą świeże wspomnienia
Dookoła mojego miasteczka
Ooh, ludzie, których spotkałam
Są cudami mojego świata."

Każdy ma jakieś wspomnienia z miejscem w którym się wychował. W momencie, gdy musimy się wyprowadzić odnosimy wrażenie, że pozostawiamy za sobą kawałek naszego życia. Cząstkę uśmiechu, łez, śmiechu czy smutku. Im bardziej jesteśmy związani z miejscem, tym trudniej jest się z nim rozstać. W tej piosence to wszystko widać. Ludzie, których poznaliśmy przez ułamek życia, oni zostają w tym mieście, nie jadą z Tobą. Nagle traci się to, na co pracowało się przez całe swoje życie: przyjaźnie.


"Someone like you" to hit z drugiego albumu wokalistki. Utwór, który też jest bliski memu sercu. Czy nie jest lepiej pogodzić się z tym jak jest, że więzi, które kiedyś łączyły już nie istnieją? Na pewno to nie jest łatwe. Trzeba przejść przez ból i emocjonalne piekło. Nie można żyć nienawiścią do drugiej osoby. Należy zawsze, życzyć szczęścia. Życie nie jest idealne, każdy z nas musi się z tym pogodzić. Mamy schody w górę i w dół. Brak recepty na stabilizacje.

"Nieważne,
Znajdę kogoś takiego jak Ty
Tobie również życzę wszystkiego najlepszego 
Nie zapomnij mnie, błagam
Pamiętam jak powiedziałeś:
"Czasami Miłość trwa,
ale czasami zamiast tego rani.""

Inne Przeboje:
"Rolling in the deep"

"Set Fire to the Rain"

"Do you remember?"

Serdecznie polecam obydwie płyty tej znakomitej artystki.

Moja opinia:
Adele- 19   9/10
Adele-21  10/10  

To już wszystko na dziś. Serdecznie dziękuję Oficjalnemu Profilowi "Wybrani" za udostępnienie mojego poprzedniego wpisu. Było to dla mnie ogromne zaskoczenie. Do jutra! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz