wtorek, 7 stycznia 2014

WTORKOWA NUTKA 1/2014

Po Niedzielnym wpisie (Poparzeni Kawą Trzy) strasznie zainteresował mnie element ska w muzyce. Więc poszperałem troszkę w internecie na temat tego gatunku muzyki, po czym zauważyłem punk ska. Łączenie muzyki punkowej z instrumentami dętymi. Pokochałem od razu. Na pewno w przyszłości napiszę jakiś większy wpis o ska. Jak na razie przedstawiam wam Reel Big Fish. (Jaka szkoda, że bilety na ich koncert w Cardiff na 1 lutego są już wyprzedane. :( Z chęcią bym poszedł).



Reel Big Fishpoczątkowo był to czysto punkowy zespół, jakiś czas później doszła sekcja dęta, dziś zespół gra ciekawą mieszankę RPS. W 1995 roku zespół wydał pierwszą płytę "Everything Sucks", który sprzedał się w wystarczającej ilości by zainteresować Mojo Records. Płyty Reel Big Fish weszły do sprzedaży masowej. Zespół gra w stylu ska punk nawet z elementami RPS.

- Wikipedia

Aktualny Skład
Aaron Barrett – gitara, wokal (od 1992)
Dan Regan – saksofon, (od 1994)
Scott Klopfenstein – trąbka, gitara, keyboard (od 1995)
John Christianson – trąbka, dalszy wokal (od 2004)
Ryland Steen – perkusja (od 2005)
Derek Gibbs – bas (od 2007)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz