poniedziałek, 13 stycznia 2014

PARAMORE


Paramore- amerykański  zespół rockowy, w którego skład wchodzą: Hayley Williams, Jeremy Davis i Taylor York. Pierwsze kompozycje, które stworzyli w studio, trafiły na ich pierwszą płytę All We Know Is Falling, wydaną w 2005 roku. W 2007 i 2009 roku zespół był nominowany do nagrody Grammy.
Drugi studyjny album zespoły, Riot! został wydany w 2007 roku i pokrył się platyną w USA i Irlandii oraz uzyskał status złotej płyty w Australii, Kanadzie, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii. W roku 2008 był także nominowany do nagrody MTV VMA i MTV EMA. W roku 2008 dwie piosenki Paramore znalazły się na ścieżce dźwiękowej filmu Zmierzch. 29 września 2009 roku wyszedł trzeci album zespołu zatytułowany 'Brand New Eyes'. Pierwszym promującym go singlem jest "Ignorance". Na drugi, zespół wybrał "Brick By Boring Brick". Paramore otrzymali dwie nagrody na Teen Choice Awards 2009. W kwietniu 2013 Paramore wydało czwartą płytę studyjną, Paramore, która trafiła do czołówki list sprzedaży w USA, Wielkiej Brytanii, a także w innych krajach na całym świecie. Ich singiel "Still Into You", który został wydany w kwietniu, przez ponad pół roku znajdował się na czołówce listy Billboardu.
-Wikipedia
Paramore w Cardiff 2013 wykonujący Interlude: Moving On

Spełniłem swoje marzenia. 21 września 2013 roku widziałem ich na żywo. Czekałem na ten koncert od początku kwietnia. Dzień przed koncertem nie spałem z ekscytacji przed koncertowej. Stałem przez 10 godzin w kolejce. Zimno jak cholera, lekka mżawka od czasu do czasu, ale wszystko było warte. Gdy weszli na scenę z piosenką "Grow Up" i pierwszy raz zobaczyłem Hayley to popłakałem się jak małe dziecko. Zacząłem się drzeć jak opętany. "I Love You!", "Paramore", "Hayley". Śpiewałem każdą jedną piosenkę najgłośniej jak tylko umiałem. Na następny dzień odczułem to wszystko. Zdarte gardło. Od skakania do tych dźwięków, nie mogłem chodzić poprawnie przez kolejne 4 dni. Było przecudownie. Po koncercie popłakałem się po raz kolejny. Nie mogło dotrzeć do mojej pustej głowy, że widziałem ich na żywo, że właśnie przed chwilą spełniły się moje najskrytsze marzenia. To był niesamowity dzień, bardzo trudny do opisania. 

Moje 4 ulubione piosenki Paramore.

MISERY BUSINESS

WHEN IT RAINS

STILL INTO YOU

THAT'S WHAT YOU GET

Warto także posłuchać:
Pressure 
CrushCrushCrush
Ignorance
Brick by Boring Brick
The Only Exception
Playing God
Now
Ain't It Fun 
Daydreaming


Moja Ocena :  
All We Knows is Falling:  6/10
Riot! : 10/10
Brand New Eyes: 8/10
Paramore: 9/10

Możecie być pewni, że to nie jest ostatni raz kiedy poruszyłem temat tego otóż zespołu. Jak na dziś to już wszystko. Chciałbym serdecznie wszystkich zaprosić na jutrzejszą- Wtorkową Nutkę. Ale także do likowania mojej strony na facebook-u  i komentowania. Nawet nie wiecie ile radości by mi sprawiły wasze komentarze.

Do Jutra :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz