czwartek, 4 kwietnia 2013

Droga...

Jak już wcześniej powiedziałem, są takie wspomnienia które należą do grupy szczęśliwych. Wywołują na naszej twarzy uśmiech czy od razu poprawiają nam humor, ale są też takie o których chcielibyśmy jak najszybciej zapomnieć, które robią nam pustkę w sercu, potrafią uronić łzę.Mimo,że bardzo chcemy zapomnieć to nie możemy. Ten post dedykuję bardzo ważnej dla mnie osobie- mojemu dziadkowi Ryszardowi, który odszedł równych 8 lat temu. Nie mogę uwierzyć, jak ten czas szybko mija. 



Dziadziuś dużo cierpiał w ostatnich tygodniach życia. Pamiętam jak przyjechaliśmy do niego w odwiedziny do szpitala w dniu jego imienin- dzień zanim umarł. Był uśmiechnięty, czuł się rewelacyjnie, powiedział, że nic go nie boli. Wziął od mnie gorzką czekoladę, którą mu przyniosłem jako prezent imieninowy. Jestem szczęśliwy, że mogłem widzieć go w tych ostatnich jego chwilach tak uśmiechniętego. 

Moje ostatnie zdjęcie z dziadkiem. Nad jeziorem już nawet nie pamiętam gdzie i kiedy. Oprócz tego zdjęcia, zostały mi już tylko wspomnienia. A piosenką, która może opisać moje dzisiejsze samopoczucie to "I miss you"- Miley Cyrus. 




"To prawda, że czas płynie zbyt szybko.
Tęsknię za tobą
Tęsknię za twoim uśmiechem
I ciągle ronię łzy
Co jakiś czas..
I mimo, że teraz jest inaczej
Jakimś cudem ciągle tu jesteś.
Moje serce nie pozwoli ci odejść.
Musisz wiedzieć, że
Tęsknię za tobą sia la la la la
Tęsknię za tobą"


RYSZARD JANTOS 1949-2005   [*]
SPOCZYWAJ W POKOJU 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz