wtorek, 16 kwietnia 2013

M"RRRrrrr!!!"aśny film.


Kochany Adamie i Kochana Ewo!!

Dziś chcę wam zachęcić do obejrzenia komedii przy której ryczałem ze śmiechu. W pierwszych minutach filmu moja twarz można było opisać jako WIELKIE WHAT THE FUCK! Z każdą następną minutą na twarzy pojawiał się coraz szerszy uśmiech, a potem co jakiś czas głośny wybuch śmiechu. Czasem tak był on tak głośny, że rodzice mi powiedzieli mi- PRZESTAŃ RŻEĆ. Film ogólnie głupi jak but, ale mnie śmieszy to co tępe. Uwielbiam tego typu filmy <333 

Znajdujemy się w czasach prehistorycznych, jakieś 35 000 lat p.n.e. Oto historia dwóch plemion, żyjących pośród mamutów i innych włochatych stworzeń. Jedno z plemion wiedzie spokojny żywot, ściśle strzegąc sekretnej formuły szamponu do włosów, podczas gdy drugie plemię chce im ten przepis wykraść. Pewnej nocy zdarzy się coś, co zakłóci spokój plemienia posiadającego formułę. Po raz pierwszy w historii ludzkości popełnione zostanie morderstwo. Jak grzeszyli Adam i Ewa wszyscy wiedzą, ale jak doszło do pierwszego morderstwa? Tego dowiecie się z pierwszej komedii prehistorycznej.

-FILMWEB


 


Tak tylko nawiasem mówiąc: ZARAZ BĘDZIE CIEMNO!!!!!

Wasze ulubione cytaty z filmu "RRRrrrr!!!" wpisujcie w komentarzach.
Jeżeli macie również jakieś głupkowate komedie w takim stylu to proszę również o komentarz z chęcią obejrzę. 

Dla wszystkich komedioholików. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz